Mám nový telefon, co mám udělat, abych mohl/a dále využívat pacientskou aplikaci?

1)    Přihlásím se do webové aplikace systému eRecept pro pacienty https://pacient.erecept.sukl.cz. 

Více informací k přihlášení do webové aplikace zde:

https://www.epreskripce.cz/aplikace-pro-pacienty-navod-pro-registraci-ak....

2)    V menu Nastavení zvolím možnost ODSTRANIT MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ.

3)    Odstranění je nutné potvrdit – Přejete si odstranit registrované mobilní zařízení? Zvolím možnost Ano.

4)    Nainstaluji si mobilní aplikaci:

a)    Pro mobilní telefony s operačním systémem Android na Google Play – vyžaduje Android 4.4 a vyšší, verze aplikace 10.0

b)    Pro mobilní telefony s operačním systémem iOS na App Store – vyžaduje iOS 11.2 a vyšší, verze aplikace 13.0

5)    Ve webové aplikaci v menu Nastavení provedu spárování mobilního zařízení s účtem. Zvolím + PŘIDAT MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ.

6)    V mobilní aplikaci na úvodní přihlašovací obrazovce kliknu na ikonu QR kódu. Načtu QR kód, který se zobrazil ve webové aplikaci (QR kód pro rychlý přístup do mobilní aplikace).

7)    V mobilní aplikaci se automaticky vyplní přihlašovací údaje.

8)    Pokud si přeji, aby si mobilní aplikace zapamatovala nastavené přihlašovací údaje, zatrhnu pole Zapamatovat.

9)    Přihlásím se do mobilní aplikace – zvolím PŘIHLÁSIT SE.

10)    Ve webové aplikaci zvolím ULOŽIT NASTAVENÍ (tlačítko pod položkou ID zařízení).

11)    Odhlásím se z webové aplikace.