Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Informace

Postup při problémech s identitou občana při využívání systému eRecept

 

V případě problémů s Identitou občana v souvislosti s využitím systému eRecept (přihlášení se do aplikací eRecept) se obracejte, prosím, na níže uvedené kontakty.

Tuto službu nezajišťuje Státní ústav pro kontrolu léčiv, ale jsou používány systémy eGovernmentu spravované Digitální informační agenturou.

 

Informační linka pro uživatele státem poskytovaných identifikačních prostředků (eObčanky, NIA ID, mobilní klíč eGovernmentu): 227 023 444, pracovní dny 7 – 18 hod.

Omezení provozu infolinky eReceptu ve dne 22.12.2023 a 29.12.2023

 

Dovolujeme si vás informovat, že dne 22. prosince 2023 a dne 29. prosince 2023 dojde k omezení provozu Infolinky eReceptu.

Zajištění podpory na Infolince bude zkráceno o 3 hodiny, služba tedy bude dostupná od 7 hodin ráno do 14 hodin odpoledne.

Děkujeme za pochopení a přejeme klidné sváteční dny a úspěšné vykročení do nového roku 2024.

 

 

Postup při problémech s identifikací osoby při využívání systému eRecept

 

V případě problémů s identifikací osoby v základních registrech a Identitou občana v souvislosti s využitím systému eRecept (vyzvednutí léků prostřednictvím dokladu totožnosti, přihlášení se do aplikací eRecept) se obracejte, prosím, na níže uvedené kontakty.

Tuto službu nezajišťuje Státní ústav pro kontrolu léčiv, ale jsou používány systémy eGovernmentu aktuálně spravované Digitální informační agenturou.

 

Nový certifikát certifikační autority „SUKL G2 Issuing CA“

 

Upozorňujeme, že 7.3.2023 ve 12:19 vypršela platnost certifikační autority „SUKL G2 Issuing CA“, která vydává certifikáty pro autentizaci lékařských SW vůči rozhraní eNeschopenky. Pokud Vám tedy od této chvíle přestala fungovat komunikace s rozhraním eNeschopenky, aktualizujte si prosím veřejnou část certifikátu certifikační autority „SUKL G2 Issuing CA“. Obvykle je umístěná v úložišti certifikátů ve složce „Zprostředkující certifikační autority“.

 

Omezení provozu infolinky eReceptu ve dne 23.12.2022 a 30.12.2022

Dovolujeme si vás informovat, že dne 23. prosince 2022 a dne 30. prosince 2022 dojde k omezení provozu Infolinky eReceptu.

Zajištění podpory na Infolince bude zkráceno o 3 hodiny, služba tedy bude dostupná od 7 hodin ráno do 14 hodin odpoledne.

Děkujeme za pochopení a přejeme klidné sváteční dny a úspěšné vykročení do nového roku 2023.

Nedostupné Call centrum eReceptu

 

Z důvodu masivního výpadku elektrického proudu, který postihl centrum města Hlavního města Prahy je dočasně bohužel nedostupná telefonická linka Call centra eReceptu.

Děkujeme za pochopení 

 

Plánovaná odstávka informačního systému Czech POINT a JIP/KAAS (11.2.2022 - 13.2.2022)

 

Ministerstvo vnitra plánuje mimořádnou vícedenní odstávku informačního systému Czech POINT od 11. února 2022 od 17:00 hod do 13. února 2022 do 12:00 hod. Po tuto dobu nebude možné s informačním systémem Czech POINT pracovat na kontaktních místech veřejné správy. Zároveň nebude možné se přihlásit do žádného agendového informačního systému pomocí služeb JIP/KAAS.