Informace

Provoz Infolinky eReceptu 26.8.2021

 

Dovolujeme si vás informovat, že dne 26.8.2021 bude z technických důvodů omezen provoz Infolinky eReceptu.
Telefonická linka bude dostupná, nicméně nemůžeme plně zaručit, že se bude možné dovolat bez drobných výpadků či prodlení a čekání na operátora. Webový online chat bude zcela nedostupný po celý den.

Děkujeme za pochopení

 

Plánovaná odstávka systému základních registrů (27. 6. 2021 6:00 - 10:00)

 

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 27. 6. 2021 od 06:00 do 10:00 bude provedena z důvodu neodkladných technologických úprav odstávka části systému základních registrů v rizikové skupině kategorie „C“. V uvedeném termínu nebudou dostupné základní registry, tudíž nebude možné využívat ani služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).

Plánovaná odstávka systému základních registrů (30. 4. – 1. 5. 2021)

 

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 30. 4. 2021 od 22:00 do 1. 5. 2021 do 02:00 bude provedena z důvodu neodkladných bezpečnostních implementací odstávka části systému registrů v rizikové skupině kategorie „C“. V uvedeném termínu nebudou krátkodobě dostupné služby elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).

Plánovaná odstávka systému základních registrů (29. 5. – 30. 5. 2021)

 

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 29. 5. 2021 od 14:00 do 30.5. 2021 do 20:00 bude provedena odstávka systému základních registrů v rizikové skupině kategorie „C“ z důvodu nácviku DRP (Disaster Recovery Plan – plán obnovy). V uvedeném termínu nebudou dostupné základní registry, tudíž nebude možné využívat ani služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).

Plánovaná odstávka systému základních registrů (27.3.2020 15:00 – 16:00)

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 27. 3. 2021 od 15:00 do 27. 3. 2021 do 16:00 hod. bude z technických důvodů přerušen provoz agendových informačních systémů správních evidencí (evidence obyvatel, evidence cestovních dokladů, evidence občanských průkazů).

V uvedeném čase dojde i ke krátkodobému výpadku pro dotazy prostřednictvím informačního systému základních registrů, v té době tudíž nebude možné využívat ani služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).

Plánovaná údržba systému eRecept (14.1. 00:00 – 01:00) - zrušeno

 

Aktualizace 13.1. - akce je zrušena. O novém termínu budeme informovat.

 

Z důvodu údržby bude dne 14.1.2021 v čase od 00:00 do 01:00 nedostupný systém eRecept. Záložní datové centrum pro lékárníky (DC C) bude dostupné bez omezení.

Doporučujeme, aby zdravotnická zařízení přijala taková opatření, která zajistí co nejmenší dopad na pacienty.

Děkujeme za pochopení

 

Plánovaná odstávka systému základních registrů (16.11.2020 20:00 – 17.11.2020 8:00)

 

Dovolujeme si vás informovat, že v termínu od 16.11.2020 od 20:00 do 17.11.2020 do 8:00 hod. proběhne odstávka Portálu národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA, eidentita.cz), z toho důvodu nebude funkční přihlašování do Portálu občana prostřednictvím eIdentity a autentizace při přechodu do dalších portálů. Nebude možné využívat služeb elektronické identifikace prostřednictvím národního bodu pro identifikaci a autentizaci (NIA).